Våran kvalitetspolicy

 

 

· Vi skall verka för att genomföra alla arbeten i enlighet med myndigheters, leverantörers och beställares krav och anvisningar

 

· Vår målsättning är att kontrollera och utbilda personalen i kontrollorganet så att alla på rätt sätt kan utföra och ta ansvar för de arbetsuppgifter som befattningen kräver

 

· Personalen ska ha ett kundvänligt och vårdat uppträdande

 

· Engagera oss för att lösa kundens problem så att varje kund och projekt blir en god referens

 

· Vår verksamhet präglas av ett ärligt och seriöst intryck

 

· Vi strävar också efter att alltid möta kunden på kundens egen nivå, dvs. vi måste se till att kunden förstår vad vi pratar om

 

· Du får ett skriftligt kostnadsförslag på reparationen i enlighet med Motorbranschens och Kontrollerad bilverkstads föreskrifter

 

· Jobbet utförs av en för arbetet kvalificerad mekaniker

 

· Vi utför ett fackmannamässigt arbete och följer tillverkarnas rekommendationer vid service och reparation av ditt fordon

 

· Du får 12 månaders garanti på arbete (om inte annat överenskommet)

 

· Du får reservdelar och arbetskostnad specificerat på kvittot/fakturan

 

· Du kan dela upp din betalning räntefritt med Citroënkortet

 

· Vi tar vårt miljöansvar och har avtal med certifierat återvinningsföretag som tar hand om våra restprodukter

 

· Vi följer konsumentköplagen och konsumenttjänstlagstiftningen och rättar oss efter Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) beslut

 

Textruta: Den nya EU-förordningen 1400/2002/EG gällande gruppundantaget i (GRU) fordonsbranschen
Citroen logga Landin & Pettersson i stockholm, sollentuna, väsby, upplandsväsbyTextruta: Öppettider 
Textruta: Citroënkortet
Textruta: Kontakta oss
Textruta: Efterkontroll
Textruta: Kvalitetspolicy
Textruta: Vi på verkstan