Våran kvalitetspolicy
· Vi skall verka för att genomföra alla arbeten i enlighet med myndigheters, leverantörers och beställares krav och anvisningar
· Vår målsättning är att kontrollera och utbilda personalen i kontrollorganet så att alla på rätt sätt kan utföra och ta ansvar för de arbetsuppgifter som befattningen kräver
· Personalen ska ha ett kundvänligt och vårdat uppträdande
· Engagera oss för att lösa kundens problem så att varje kund och projekt blir en god referens
· Vår verksamhet präglas av ett ärligt och seriöst intryck
· Vi strävar också efter att alltid möta kunden på kundens egen nivå, dvs. vi måste se till att kunden förstår vad vi pratar om
· Du får ett skriftligt kostnadsförslag på reparationen i enlighet med Motorbranschens och Kontrollerad bilverkstads föreskrifter
· Jobbet utförs av en för arbetet kvalificerad mekaniker
· Vi utför ett fackmannamässigt arbete och följer tillverkarnas rekommendationer vid service och reparation av ditt fordon
· Du får 12 månaders garanti på arbete (om inte annat överenskommet)
· Du får reservdelar och arbetskostnad specificerat på kvittot/fakturan
· Du kan dela upp din betalning räntefritt med Citroënkortet
· Vi tar vårt miljöansvar och har avtal med certifierat återvinningsföretag som tar hand om våra restprodukter
· Vi följer konsumentköplagen och konsumenttjänstlagstiftningen och rättar oss efter Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) beslut
|